2010. július 14., szerda

Új munkák/New Projects

Sziasztok!
Az elmúlt néhány napban jó sok minden történt... Sikerült befejeznem a 'Romance' című Lanarte keresztszemes kézimunkámat és el is vittem a keretezőhöz. Persze megint siettem, így nem csináltam képet az elkészült, szépen kivasalt alkotásról. Viszont elhoztam a God watches over every nest c. képet, és arról már csináltam is fotót. Íme:

Hi,
There are many things I can inform you about. I managed to finish my work entitled 'Romance' from the Lanarte collection and I also took it to the shop to have it framed. Of course I was in a hurry again so I didn' t take any photos of the carefully ironed cross stitch work. But I collected the work titled 'God watches..." and I have pictures of it.



Időközben megérkezett az a takaró is, amit Dominik babának szeretnék elkészíteni. Tegnap szóltam Kriszta barátnőmnek, hogy legyenek türelemmel, mert ugyan nincs olyan rengeteg varrnivaló a takarón, viszont nagyon sokszor kell színt cserélni, ami ugye viszi az időt rendesen.

In the meantime I received the blanket I intend to sew to baby Dominik. I talked with Kriszta yesterday and I asked for her patience. There are not too many things to sew (though enough...) but there are lots of colours in it so I have to change the colours often and it takes up much time...




Ahogy itt nézelődöm a többi blogoló között nagyon sok, nagyon szép dolgot találok. Mindig elcsábulok egy-egy dologra, már egy csomó mindent felvettem a jövőbeni terveim közé. Nagyon megtetszettek a különböző tűpárnák főleg azok, amelyeket Tra la la vagy Blackbird minták díszítenek. Márti és Jucus nagyon sok mintát átküldtek, ezúton is köszönöm nekik! Már csak mazsolázgatnom kell közülük. Végül is belekezdtem egy egyszerűbb Tra la la mintába.

I visit the blogs of other cross-stitch fans and I can find plenty of beautiful designs and works. I have found many things I intend to do myself. These will be my future plans. I fell in love with the different pinkeeps and pincushions especially with those that are decorated with Tra la la and Blackbird designs. Márti and Jucus sent me a few designs, thanks for them! My only thing is to choose one. But I have already started a simple Tra la la design:




1 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon szép lett a keretezett képed, és ari az apróka Tralala is! A sok minta közül amit kaptál és ami Tralala melyik lett a kedvenced? Melyik az első a kívánság listádon? :) Én nem tudok betelni vele :))
    A BBD is nagyon szép, de sajnos a jelenlegi 6 Tralala miatt tolódik pár már kinézett és kinyomtatott hímezni tervezett mintám, de nemsokára sorra kerülnek ők is az biztos ;)

    VálaszTörlés