2011. március 8., kedd

Tavaszcsalogató játék/Giveaway


A hóvirág védett növény, de most büntetés nélkül Tiéd lehet három szál. Egy kicsit csaltam, mert a virágokat sárgára hímeztem, de remélem így is tetszik. Ha igen, akkor
1. hagyj itt egy üzenetet, és
2. légy rendszeres olvasóm, és
3. hirdesd meg a játékot a saját blogodon (feltéve, ha van blogod).
Ha szerencsés vagy, március 26-án a Te nevedet húzom ki egy kalapból. Amennyiben nincs blogod, kérlek, hagyj meg egy e-mail címet, hogy el tudjalak érni.

Snowdrop is under national protection in Hungary but now you can have three of them without any penalty. I sewed the flower with yellow and not with white but I do hope you liket it. If you do,
1. leave a comment here and

2. be my follower

3. put the logo of the giveaway on your blog (if you have a blog).
If you are lucky I will draw your name from a hat on 26 March! If you don't have blog please leave your e-mail address with your message. You can enter the game if you are from abroad.



24 megjegyzés:

  1. Én szeretnék első jelentkezőként jelentkezni. :)

    VálaszTörlés
  2. Én meg másodikként :)
    Feltételek teljesítve :)

    VálaszTörlés
  3. És én leszek a nyertes... ugye?!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretnék 3 szál virágot Tőled:)
    Azonnal kiteszlek a blogomra :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek lettek a hóvirág-nárciszok!!!!!!Köszönöm a játéklehetőséget!Már rakom is a blogomba .:)
    Örülök,hogy hagytál nálam néhány sort!

    VálaszTörlés
  6. Jelentkezem én is, nemsokára kiteszem a blogba is! :)

    VálaszTörlés
  7. Véletlenül járok itt. Nem bántam meg! Gyönyörűek a munkák, főleg a macikák és Domonik takarója nyerte el a tetszésemet. Gratulálok!
    Mivel blogom nincs, ezért a e-mailem: magyar.krisztina73@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Imádom a sárga hóvirágot,és persze nyerni is szeretnék!:)

    VálaszTörlés
  9. Szeretnék játszani veled, főleg, hogy a játék kapcsán találtalak meg!

    VálaszTörlés
  10. Már teszem is ki a blogomra, és beállok én is a sorba. :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép így sárgán is a hóvirágod! Rögtön teszlek is ki a blogomra.
    Ha van kedved nézz be hozzám , én is játékot hirdettem...
    wwww.edinaszappanjai.blogspot.com

    VálaszTörlés
  12. Én is jövök játszani :))

    VálaszTörlés
  13. követőd lettem, a nárcisz a kedvenc virágom, s bár nincs kézműves blogom, facebook-ra kitettelek, (ildiko lippai néven)hadd lássa más is ezeket a szépségeket:)

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok, gyönyörűek a munkáid!
    Játékodat meghirdettem.

    VálaszTörlés
  15. Szeretnék és is csatlakozni is csatlakozni sé játszani

    VálaszTörlés
  16. Szia! Én is szeretnék jelentkezni a játékra. :-)
    A blogomra kitettelek. :-)
    Cat

    VálaszTörlés
  17. Engem is elkapott a láz, játszom veletek és én is játszani hívok minden blogost és közösségi oldalon lévő jó Tündért!

    Ide tettem fel a felhívásod Kozi +az enyém.
    Szeretnélek meghívni!

    http://kreativ-maranna.blogspot.com/2011/03/gyertek-velem-jatszani.html

    VálaszTörlés
  18. szia!
    én is először járok nálad! :) csodás a hóvirágos tűpárnácskád, nagyon örülnék neki!
    blogom nincsen, email-em: palllotti@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm a lehetőséget! :) szuper lenne megnyerni...

    VálaszTörlés
  20. Micsoda vidámság!Elkelne nálam!

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Én is szeretnék játszani!Követlek és kitettelek a blogomba.

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szép, Én is rendszeres olvasód lettem.

    Üdv: Ildikó

    hildiko74@gmail.com

    VálaszTörlés