2010. október 7., csütörtök

Első dobozkám/My first box

Elkészítettem életem első dobozkáját. Ahogy korábban említettem, muszáj valamilyen alternatív ajándékot készítenem Esztikének, mert az Angyali csók tuti nem lesz kész. Hát gyorsan összebarkácsoltam egy dobozt. Esztikéhez angyalok járnak, márhogy igazi angyalok, :) és apró édességeket rejtenek el hol itt, hol ott. Na, ezen apró nyalánkságok begyűjtéséhez találtam ki ezt a dobozkát. A hímzés Nina "The Rose Tea" nevű fonalával készült. A dobozka belül is bélelt - mégsem kerülhetnek az édességek egy puritán kis dobozbelsőbe, ugye... Lazacszínű festékkel festettem le a dobozt, ami egy kicsit túl narancssárgás lett így, úgyhogy gyorsan kapott még egy antik lakkréteget is...

I've created my very first box. As I've mentioned earlier, I had to come up with an alternative present for Esther's birthday as now it's quite sure that I won't be able to finish Angel Kiss in time. Esther is visited by angels... by real angels I mean. :) These creatures hide tiny sweets everywhere in the house every now and then. So I thought Esthy would need something to collect these sweets in. I have used Nina's thread named "The Rose Tea". The box is padded inside as well. I painted it with salmon-coloured paint but it was to orange-like, so I used an acryl lack to lighten its colour.







Ez tehát első dobozkám. Van még mit csiszolni rajta, de biztos vagyok benne, hogy a jövőben készülnek még hasonló dísztárgyak! :)

So this is my first box. Hope, you like it! I know there are some things to work on but I know that I will prepare similar objects in the future! :)

És, és, és! Képzeljétek nyertem! Nyertem! Nyertem! Mégpedig Maggee-nél! Hurrá!

And, and, and! Guess what! I've won! I've won Maggee's giveaway! Hurray!


1 megjegyzés:

  1. Ó,bárcsak én készítenék már végre ilyen szépséges dobozt!Nagyon ügyes vagy,nagyon tetszik!

    VálaszTörlés