2010. június 26., szombat

Passion flower angel


Üdvözlet Mindenkinek!
Készen lettem egy csodálatos munkámmal. Igen sokáig tartott elkészíteni ezt a gyönyörű képet, mert sok varrnivaló volt vele. Mikor először megláttam a cérnamennyiséget, amit a kézimunkához adtak, erősen elgondolkodtam, hogy bele merjek-e egyáltalán vágni. De aztán nekiestem. Ha jól emlékszem, valahogy február végén, március elején kezdtem el, és most pénteken (2010. június 25.) fejeztem be. Mondjuk az igazsághoz hozzá tartozik, hogy közben készült Zita baba takarója, ami jó 3-4 hétre megakasztotta az angyalka varrását. :)

Nagyon szépre sikerültek a francia csomóim, aminek elkészítését jó párszor megkövetelte a mintaív. Íme néhány példa:



Ez volt az első alkalom, hogy az úgynevezett "laizy daisy" öltést használtam, amitől egy kicsit tartottam - mivel korábban még soha nem készítettem -, de aztán nagyon szépre sikerültek a margarétáim:


Szóval elkészültem életem eddigi talán legszebb munkájával. Pénteken már el is vittem a keretezőhöz. Jövő hét végére készen is lesz, akkor majd rakok fel képeket arról is. Addig is egy közeli az angyalkámról:

2 megjegyzés:

  1. Csodálatos lett az angyalkád, Zsuzsi! Egy példányt félre raktam magamnak ebből a készletből, mert egyszer szeretném elkészíteni én is! Tudod, majd 2013 körül:-)))

    VálaszTörlés
  2. Szia Jucus!
    Igen, láttam már a Te terveid között is az angyalkát! :) Hát igen, elképzelésekben egyikőnknél sincs hiány... már nekem is tele van a naptárom ötletekkel!

    Nézd meg a keretezett verziót is!

    VálaszTörlés