2011. március 21., hétfő

Kendő a köbön/Shawlette 3x

Most egy kicsit megint a horgolásomat, horgolásaimat vettem elő. Már karácsony óta tervezem egy nagyobb stóla elkészítését. Az eredeti tervem az volt, hogy két lila színt összefogva (ami egyébként Ringló és Akác árnyalat a Barka-féle Cinege fonalból) egy stólát készítek. De olyan roppant nehéz lett kendő, hogy gyorsan le is bontottam az egészet, pedig már félig készen voltam. Jaj, de mennyire nem szeretek már úgy dolgozni, hogy egyszer bontanom kellett! Gyorsan újrakezdtem a horgolást egy új minta alapján, és a sötétebb, Ringló árnyalatból ez született. A minta itt található: http://www.lionbrand.com/patterns/90489AD.html?noImages=0

Now again I'm in for my crocheting. I've been planning to prepare a shawl since
last Christmas. My original plan was to prepare one shawlette from two different lilac colours. But the shawl was so heavy that I decided to start it again... I hate it so much when I have to start something again right from the beginning! But I tried to overcome it quickly and I prepared this shawl from the darker colour. The design can be found here:
http://www.lionbrand.com/patterns/90489AD.html?noImages=0



Dehát még volt egy világosabb árnyalatom is. Gyorsan felkerestem a horgolók közösségi oldalát (www.horgo-blog.blogspot.com), ahol ráakadtam Annás leírására, és így született az Akác árnyalatból egy újabb vállkendő. A virágokat Lucy leírása alapján horgoltam meg.

But I still had a lighter colour. I soon visited a crocheting blog where I found a design introduced by Annas. And this way I prepared another shawl. The flowers were crocheted according to Lucy's instructions.



Aztán időközben annyira belejöttem a horgolásba, hogy még egy mintát kiválasztottam. Nagymamám rám hagyományozta régi "Fürge Ujjak" magazinjait és abban találtam egy szamóca mintát, egy 1976-os(!!!) kiadásban. Szerelem volt első látásra. Megint a Barkás fonalakat hívtam segítségül. Az igazság az, hogy testvéremtől s kedvenc sógoromtól Barka-utalványt kaptam szülinapomra. Azért tudok most ennyit horgolgatni. A sógorom bízott benne, hogy legalább eladásra készítek egy-két darabot, de (megint) csalódnia kellett bennem... Na de: az egyik legvékonyabb fonalat választottam a Szitakötőt, Agave és Angyal árnyalatban. Annyira, de annyira tetszik a végeredmény!!! Ilyet tényleg ritkán szoktam mondani, de ezzel most maximálisan elégedett vagyok.

In the meantime the love between crocheting and me deepened so much that I chose another design. I inherited some magazines from my grandmother and I found a design in one of them from 1976(!!!). It was love at first sight! I used quite a fine yarn in two colours (white and some kind of blue). I love the final result so much!!! I rarely say such a thing but I'm completely satisfied with the result. Take a look:





Ne feledjétek, hogy a hét végéig még jelentkezhettek a játékomra!
Don't forget my spring giveaway!

http://kozi-keresztszemes.blogspot.com/2011/03/tavaszcsalogato-jatekgiveaway.html



5 megjegyzés:

  1. Hú de gyönyörűeket készítettél! Gratulálok a kitartásodhoz :)

    és Eszter játékának keretében hoztam Neked egy jó szót, ami egy pontot ér neked a játékban :)

    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek lettek a kendőid!!Nagyon ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a málnamintás kendöd, elsö ránézésre azt hittem kötötted :)

    VálaszTörlés
  4. Megkerestem ezt a mintát a újságban. Hát, nekem nem akadt volna meg rajta a szemem. De a Tied valami gyönyörű! Teljesen elvarázsolt, pedig nem vagyok kendős...

    VálaszTörlés
  5. Ez a szamóca mintás elképesztő! Gyönyörű, finom munka!

    VálaszTörlés